Permaisuri

Permaisuri

Permaisuri Aku rela hidup dengan mu Demi bahagia... Hanya Tuhan bisa memisahkan kita Di jaga dan lena kukuntum kerinduanku Untuk mempersembah sayang padamu Keharuman bunga tak seharumnya cintaku Istimewa untuk sunting jiwamu Bermula pandang pertama Kau utuskan senyum mesra Aku ingin seribu tahun lagi Bersamamu... Kubinakan mu istana Aku rendakan bahagia Dengan niat suci Kaulah permaisuri Sambutlah cinta abadi Genggam dan semat di hati Manisnya asmara Kekal selamanya

Sunday, December 26, 2010

Oh basikal TREK 8500 aku


Dalam diam dah setengah tahun aku ceburi sukan berbasikal ni. Ada la sikit kelainan fizikal selepas bersukan ni. Tak la semput sgt. Biasa lah kalau dah serius kayuh basikal ni, mesti kena up grade beskal juga. Tambah2 lagi tahun depan anak semua bersekolah.Dari raleigh (basikal budak sekolah) kepada TREK 8500 baru semangat sikit. Harga??? Tak nak cakap lah nanti kat aku sombong lah pulak!

No comments: