Permaisuri

Permaisuri

Permaisuri Aku rela hidup dengan mu Demi bahagia... Hanya Tuhan bisa memisahkan kita Di jaga dan lena kukuntum kerinduanku Untuk mempersembah sayang padamu Keharuman bunga tak seharumnya cintaku Istimewa untuk sunting jiwamu Bermula pandang pertama Kau utuskan senyum mesra Aku ingin seribu tahun lagi Bersamamu... Kubinakan mu istana Aku rendakan bahagia Dengan niat suci Kaulah permaisuri Sambutlah cinta abadi Genggam dan semat di hati Manisnya asmara Kekal selamanya

Tuesday, November 3, 2009

Mistik


Pengalaman baru. Tak tahu mana silapnya. Selepas beberapa bulan pindah ke sini, aku sekeluarga rasa lain macam. Tidur kami terganggu. Aku ingat aku je jadi mcm tu mulanya. Pastu saniah pun feel sama gak. Pernah sekali satu keluarga tak boleh tidur. Kacau mcm ni. Aku discuss ngan kwn2 sbb tak tahan dah dgn keadaan mcm tu. So, panggil le ustaz Azhar pergi ke rumah. Dia jejak kaki je dlm rumah terus di "tegur". 1 jam lebih gak dia berhempas pulas buang makhluk tu. Akhirnya OK. Seminggu lepas tu, saniah masih tak selesa maybe due to fobia kot. Aku pun decided utk buat solah hajat together with birthday naim baru-2 ni. Alhamdulillah sekarang ni keadaan pulih sepenuhnya. Aku pun syer ngan jiran2 lain. Depa pun sama gak dulu. kah...kah...Moral of the story jgn sombong. Buat solat hajat dulu sblm masuk rumah baru. Tambah2 lagi klu rumah tu terbiar kosong lama. Kononya nak wat solat hajat after renovation 100% complete.

No comments: